inspektor ds. budżetu i analiz w Wydziale Finansów - Ogłoszenie nr: 154676 - wynik naboru
Wynik baboru:
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 154676
Data ukazania się ogłoszenia: 25-09-2013
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 04-11-2013
Wybrany kandydat: Magdalena Adamczyk, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 154676
Data ukazania się ogłoszenia: 25 września 2013 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. budżetu i analiz w Wydziale Finansów
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie rocznego planu finansowego KWP we Wrocławiu oraz wprowadzanie w nim zmian
- opracowywanie rocznego harmonogramu wydatków budżetowych oraz sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR
- opracowywanie analiz zaangażowania wydatków budżetowych oraz analiz dotyczących poziomu dodatków służbowych i średnich płac
- na podstawie przeprowadzonych analiz list płac, wykorzystania środków z akredytywy sporządzanie not księgowych, sporządzanie odpisu i korekt na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- sprawdzanie wniosków dotyczących rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych
- analizowanie wniosków personalnych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach
- uczestniczenie w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy
- dokonywanie rozliczeń kosztów utrzymania przez KWP we Wrocławiu komórek Zakładu Emerytalno-Rentowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do przekazania do archiwum
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w finansach
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność selekcji informacji
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel, Outlook Express
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych
- umiejętność obsługi programu TREZOR
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 01 października 2013
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1, 400 co stanowi kwotę 2 623, 38 brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.