inspektor ds. rozliczeń z pracownikami w Wydziale Finansów - Ogłoszenie nr: 154678 - wynika naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 154678
Data ukazania się ogłoszenia: 25-09-2013
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 28-10-2013
Wybrany kandydat: Mariusz Korybo, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 154678
Data ukazania się ogłoszenia: 25 września 2013 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. rozliczeń z pracownikami w Wydziale Finansów
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie i naliczanie należności z tytułu podróży służbowych krajowych i zagranicznych, przejazdów do szkół, ryczałtu z tytułu przeniesienia służbowego dla funkcjonariuszy, pracowników Policji KWP, CBŚ, KMP/KPP oraz koszty stawiennictwa świadka osób wzywanych przez KWP i CBŚ
- sprawdzanie naliczonych należności przysługujących funkcjonariuszom z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby na podstawie otrzymanych list sporządzonych przez wydziały KWP, KMP/KPP, CBŚ celem zweryfikowania ich pod względem formalno-rachunkowym
- sprawdzanie dowodów księgowych (faktur, rachunków, not księgowych, list należności itp.) celem ich weryfikacji w zakresie prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym, zgodności z treścią ekonomiczną operacji gospodarczych oraz zgodności z klasyfikacją budżetową
- sprawdzanie wypłaconych list płac, kompletowanie ich zgodnie z zestawieniami i przekazywanie do Sekcji Księgowości celem prawidłowego rozliczenia płatników z pobranych zaliczek
- sporządzanie przelewów z rachunków bankowych w systemie komputerowym VIDEOTEL zgodnie z dowodami księgowymi uprzednio zaakceptowanymi do wypłaty w celu uregulowania zobowiązań kontrahentów i należności przysługujących pracownikom
- sprawdzanie raportów kasowych, specyfikacji na podjęcie gotówki oraz poprawności wystawianych czeków celem weryfikacji ich prawidłowości i rzetelności
- przygotowywanie dokumentów księgowych do przekazania do Archiwum KWP
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (keserokopiarka, drukarka, fax)
- budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych, posiada podjazd oraz windę; barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo (np. na wózku inwalidzkim) jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w służbach finansowych
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność stosowania prawa w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, rozporządzeń w sprawie rozliczenia kosztów podróży służbowych, należności dla świadków
- umiejętność posługiwania się specjalistycznym programem finansowo-księgowym
oraz programem bankowości elektronicznej videotel
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub przedsiębiorstwie
-Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 01 października 2013
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1, 150. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.