inspektor do spraw obsługi kancelarii tajnej w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP we Wrocławiu - Ogłoszenie nr: 161503 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 161503
Data ukazania się ogłoszenia: 08-07-2014
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 12-08-2014
Wybrany kandydat: Magdalena Krupicka, Borowa
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 161503
Data ukazania się ogłoszenia: 08 lipca 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelarii tajnej
w Wydziale ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, kopiowanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia sprawności działania i obiegu dokumentów niejawnych
- prowadzenie postępowań związanych ze zmianą lub zniesieniem klauzuli tajności lub zwolnienia z zachowania tajemnicy
- odnotowywanie zmiany, zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych w celu realizacji przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
- realizowanie czynności związanych z rozliczeniem policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów i materiałów niejawnych
- prowadzenie i aktualizacja dziennika przepisów niejawnych oraz urządzeń ewidencyjnych
- przestrzeganie zasad zachowania w tajemnicy informacji niejawnych
- archiwizowanie dokumentów niejawnych będących na stanie kancelarii tajnej/oddziałów kancelarii tajnej
- udzielanie instruktaży w ramach nadzoru i doskonalenia zawodowego w celu eliminowania błędów oraz wdrażania nowych przepisów
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- stanowisko pracy wymagające samodzielności, sumienności, wysokiego poczucia odpowiedzialności jak i dyskrecji oraz zachowania szczególnej koncentracji, występują sytuacje wymagające odporności na stres
- praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej, okresowo wymagająca przemieszczania się między piętrami budynku, wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, ruchu i sprawności obu rąk
- wymagana obsługa typowych urządzeń biurowych takich: komputer, drukarka, kserokopiarka
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek częściowo przystosowany do osób niepełnosprawnych ruchowo, pomieszczenie biurowe znajduje się na poziomie z ograniczonym dostępem do windy
- praca wykonywana przy monitorze komputerowym oraz przy oświetleniu mieszanym (dzienne/sztuczne)
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność właściwej interpretacji przepisów, stosowania prawa w praktyce
- znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych, znajomość Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Karnego
- umiejętność obsługi programów specjalistycznych
- bardzo dobra organizacja pracy
wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą
- zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu informacji niejawnych
- kurs doskonalenia zawodowego organizowany przez KGP lub ABW
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 18-07-2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze oraz nazwę stanowiska. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,166 tj.
2 184,89 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.