inspektor ds. naliczania płac i pochodnych w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu - nr 136265 - wynik
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 136265
Data ukazania się ogłoszenia: 18-08-2011
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 20-09-2011
Wybrany kandydat: Joanna Tylkowska, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 136265
Data ukazania się ogłoszenia: 18 sierpnia 2011 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. naliczania płac i pochodnych w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- naliczanie i sporządzanie list miesięcznych uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników wraz z potrąceniami
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń w celu prawidłowego naliczenia płac
- analiza i uzgadnianie wykorzystania funduszu nagród motywacyjnych w celu właściwego rozliczenia przyznanych limitów finansowych przy wykorzystaniu systemu finansowo-księgowego
- sporządzanie rocznej rozliczeniowej informacji w zakresie pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych
- sporządzanie w celu dostarczenia informacji pracownikowi raportu miesięcznego dla osoby ubezpieczonej- ZUS RMUA
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych
pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu przepisów dotyczących obliczania płac
- umiejętność obsługi płacowych programów komputerowych, programu Płatnik
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność niezbędna przy obsłudze interesantów
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach płacowo-kadrowych
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 24 sierpnia 2011r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Złożone/nadesłane dokumenty nie będą zwracane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.