inspektor ds. obsługi sekretariatu w Wydziale Prezydialnym - Ogłoszenie nr: 162405 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 162405
Data ukazania się ogłoszenia: 18-08-2014
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 29-09-2014
Wybrany kandydat: Emilia Kuchtarska, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 162405
Data ukazania się ogłoszenia: 18 sierpnia 2014
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. obsługi sekretariatu w Wydziale Prezydialnym
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie pracy sekretariatu Wydziału Prezydialnego KWP we Wrocławiu
- przygotowywanie, organizowanie i obsługa spotkań Naczelnika Wydziału Prezydialnego z interesantami i gośćmi, w tym również z partnerami zagranicznymi
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu naczelnikowi Wydziału Prezydialnego KWP we Wrocławiu oraz prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji
- prowadzenie terminarza spotkań, konferencji, narad i odpraw oraz wizyt naczelnika wydziału Prezydialnego KWP we Wrocławiu
- systematyczne wprowadzanie danych do Systemu Wspomagania Obsługi Policji
- redagowanie i opracowywanie pism kierowanych od naczelnika Wydziału Prezydialnego KWP we Wrocławiu do organów administracji państwowej i samorządowej oraz jednostek Policji różnego szczebla
- zapewnienie sprawnego działania i funkcjonowania urządzeń biurowych oraz właściwego wyposażenia sekretariatu
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca siedząca przy komputerze, powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej
- praca w systemie jednozmianowym
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- w pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- urządzenia biurowe
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe o kierunku dowolnym
doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku asystentki/sekretarki
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność współdziałania i komunikatywność
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
- zdolność koncentracji uwagi
- odpowiedzialność i sumienność
- umiejętność ustalania priorytetów
- wysoka kultura osobista, znajomość zasad savoir-vivre
- samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
- dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
- bardzo dobra znajomość struktury organizacyjnej urzędu i specyfiki jego działania
- bardzo dobra znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
- ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi sekretariatu albo komunikacji wewnętrznej
- przeszkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego
- znajomość języka niemieckiego i francuskiego na poziomie komunikatywnym
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje, uprawnienia itp.
Termin składania dokumentów: 28 sierpień 2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,300 tj. 2 435, 99 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.