specjalista ds. administracyjno-finansowych w Wydziale Kadr Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 133348) - wynika naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr:133348
Data ukazania się ogłoszenia: 06-04-2011
Na stanowisko: specjalista
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 20-05-2011
Wybrany kandydat: Jolanta Warchał, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 133348
Data ukazania się ogłoszenia: 6 kwietnia 2011 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista ds. administracyjno-finansowych w Wydziale Kadr
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zabezpieczanie pracownikom Policji woj. dolnośląskiego dostępu do profilaktycznej opieki zdrowotnej
- rozliczanie faktur za wykonane usługi medyczne, w celu weryfikacji rodzaju przeprowadzonych badań i ich kosztów oraz uruchomienia płatności
- opracowywanie treści umów dotyczących realizacji świadczeń zdrowotnych przez zakłady służby zdrowia, w celu zapewnienia pracownikom profilaktycznej opieki zdrowotnej
- weryfikacja komórek i jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego w zakresie realizacji zadań dotyczących medycyny pracy
- merytoryczne nadzorowanie czynności wykonywanych przez pracowników realizujących zadania medycyny pracy w jednostkach Policji woj. dolnośląskiego
- rejestrowanie skierowań na badania lekarskie policjantów i pracowników Policji
- współpraca z jednostkami uczestniczącymi w realizacji zadań medycyny pracy
- prowadzenie ewidencji wydatków, w celu utrzymania dyscypliny budżetowej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność
- terminowość
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność współpracy w zespole
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 11 kwietnia 2011r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.