inspektor ds. windykacji i ewidencji należności dochodów budżetowych w Wydziale Finansów - Ogłoszenie nr: 159547 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 159547
Data ukazania się ogłoszenia: 23-04-2014
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 03-06-2014
Wybrany kandydat: Aldona Duda, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 159547
Data ukazania się ogłoszenia: 23 kwietnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. windykacji i ewidencji należności dochodów budżetowych w Wydziale Finansów
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji należności dochodów budżetowych z tytułu opłat za pobyt osób zatrzymanych w PDOZ jednostek Policji województwa dolnośląskiego przy użyciu pomocniczych specjalistycznych aplikacji finansowo-księgowych
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz egzekucji należności publicznoprawnych zmierzających do wyegzekwowania należności z tytułu dochodów budżetowych
- wystawianie tytułów wykonawczych do urzędów skarbowych przy użyciu specjalistycznego programu
- prowadzenie korespondencji z dłużnikami, urzędami skarbowymi oraz jednostkami Policji
- prowadzenie ewidencji uzyskanych dochodów budżetowych przy wykorzystaniu specjalistycznej aplikacji finansowo-księgowej
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji państwowej w komórkach zajmujących się egzekucją należności
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność sprawnego posługiwania się specjalistycznymi programami komputerowymi
- znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego, administracyjnego i prowadzenia postępowań w administracji
- umiejętności redakcyjne w sporządzaniu dokumentów
- umiejętność analitycznego myślenia oraz stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- umiejętność komunikowania się i wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- przeszkolenie z zakresu egzekucji w administracji
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 08 maja 2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze oraz nazwę stanowiska. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,300 co stanowi 2 435,99 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.