starszy inspektor ds. ewidencji osobowej w Wydziale Kadr i Szkolenia - Ogłoszenie nr: 159670 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 159670 Data ukazania się ogłoszenia: 29-04-2014 Na stanowisko: starszy inspektor Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Status:
nie wyłoniono najlepszego kandydata
Ogłoszenie nr: 159670
Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor ds. ewidencji osobowej w Wydziale Kadr i Szkolenia
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wydawanie legitymacji służbowych policjantom województwa dolnośląskiego na podstawie aktualizowanego systemu ewidencji wydrukowanych legitymacji policyjnych na drukach ścisłego zarachowania, według prognozowanego zamówienia rozpatrzonego przez Komendę Główną Policji w celu umożliwienia zgodnego z prawem wykonywania czynności służbowych przez policjantów
- ewidencjonowanie dokumentów służbowych wydawanych pracownikom i funkcjonariuszom Policji w celu realizacji obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów prawa
- realizowanie spraw związanych z wydawaniem, przyjmowaniem dokumentów potwierdzających zatrudnienie, przeniesienie, zwolnienie pracowników i policjantów oraz potwierdzanie uprawnień do należnych świadczeń w celu weryfikowania i dostarczania informacji o zmianach kadrowych oraz identyfikacji osobowej pracownika
- prowadzenie i kompletowanie ewidencji urlopowej kierownictwa jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego oraz sporządzanie zestawień zwolnień lekarskich funkcjonariuszy województwa dolnośląskiego
- prowadzenie i monitorowanie ewidencji terminów ważności poświadczeń bezpieczeństwa w celu zachowania terminów uprawnień do informacji niejawnych policjantów i pracowników
- przygotowywanie i organizowanie uroczystości związanych z obchodami Święta Policji
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej
- praca w systemie jednozmianowym
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- obsługa urządzeń biurowych
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- w pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
pozostałe wymagania niezbędne:
- rzetelność i dokładność
- bardzo dobra obsługa komputera – Word, Excel
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- 2 lata doświadczenia w pracy w sekretariacie
- znajomość zasad prowadzenia ewidencji urlopowej
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 06 maja 2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze oraz nazwę stanowiska. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,300 tj. 2 435,99 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.