inspektor ds. dekretowania dowodów księgowych (numer ogłoszenia 134677)-wynik naboru ogłoszenia
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 134677
Data ukazania się ogłoszenia: 01-06-2011
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 18-07-2011
Wybrany kandydat: Jolanta Twardowska, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 134677
Data ukazania się ogłoszenia: 01 czerwca 2011 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. dekretowania dowodów księgowych oraz uzgadniania kont kosztów i wydatków budżetowych w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dekretacja i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego SKOP operacji finansowych bankowych i kasowych oraz naliczenia list płac
- uzgadnianie prawidłowości zakwalifikowanych i zaewidencjonowanych w systemie finansowo-księgowym SKOP kosztów, rozrachunków i wydatków budżetowych
- dekretowanie i wprowadzanie do rejestrów kontrahentów, faktur i rachunków
- współpraca przy sporządzaniu obowiązkowej sprawozdawczości budżetowej miesięcznej, kwartalnej i rocznej
- oprawianie dowodów księgowych oraz list płac i przygotowywanie dowodów księgowych do przekazania do archiwum
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów: ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów ustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych do ustawy o finansach publicznych
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- rzetelność, dokładność, skrupulatność
Wymagania dodatkowe:
- przeszkolenia w zakresie rachunkowości budżetowej
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 11 czerwca 2011r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze.Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.