inspektor w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 119001) - nabór zakończony
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 119001
Data ukazania się ogłoszenia: 13-01-2010
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
1. Data publikacji wyniku: 01-03-2010
Wybrany kandydat: Monika Herbut, Wrocław
Treść ogłoszenia
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor w Wydziale Finansów
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Liczba/wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodności z treścią ekonomiczną operacji gospodarczych oraz zgodności z klasyfikacją budżetową (faktury, rachunki, noty księgowe, listy należności itp.)
- wprowadzanie do systemu ewidencji faktur informacji dotyczących realizacji przelewów oraz kopiowanie danych do systemu bankowości elektronicznej VIDEOTEL
- sporządzanie przelewów z rachunków bankowych w systemie komputerowym VIDEOTEL
- rozliczanie przedłożonych przez KMP/KPP dokumentów dotyczących wydatków zrealizowanych w ramach przyznanej akredytywy
- sporządzanie list dodatkowych z tytułu nie pobranych w terminie należności przekazanych na konto sum depozytowych i sum na zlecenie, sporządzanie not księgowych, poleceń księgowania
- sprawdzanie i naliczanie należności z tytułu podróży służbowych, krajowych i zagranicznych dla funkcjonariuszy i pracowników
- sprawdzanie raportów kasowych, specyfikacji na podjęcie gotówki oraz sprawdzanie poprawności wystawianych czeków
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia zawodowego w służbach finansowych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, rozporządzeń w sprawie rozliczania kosztów podróży służbowych, należności dla świadków
- szczegółowa znajomość klasyfikacji wydatków budżetowych
- umiejętność posługiwania się specjalistycznym programem finansowo-księgowym oraz programem bankowości elektronicznej VIDEOTEL
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub przedsiębiorstwie
- umiejętność analitycznego myślenia
- rzetelność, dokładność i skrupulatność
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 23 stycznia 2010r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64 .
KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.