Wyniki: Inspektor ds. budżetu i analiz w Sekcji Budżetu Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 126327)
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 126327
Data ukazania się ogłoszenia: 13-08-2010
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
1. Data publikacji wyniku: 29-09-2010
Wybrany kandydat: Katarzyna Zych-Olejnik, Miłoszyce
=========================================
Ogłoszenie nr: 126327
Data ukazania się ogłoszenia: 13.08.2010 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora ds. budżetu i analiz w Sekcji Budżetu Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie projektu planu wydatków budżetowych;
- sporządzanie planu wydatków budżetowych;
- dokonywanie zmian w planie wydatków budżetowych;
- okresowa analiza wydatków;
- terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby Komendy Głównej Policji;
- prowadzenie korespondencji urzędowej;
- archiwizowanie dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
N i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej;
- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej;
- umiejętność interpretacji przepisów;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy własnej;
- biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Word, Outlook Express);
- umiejętność sporządzania pism urzędowych;
- dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres;
- min.1 rok doświadczenia w zakresie gospodarki finansowej.
Wymagania dodatkowe:
- praktyka, staż lub doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych;
- umiejętność obsługi programu TREZOR;
- rzetelność, staranność, dokładność;
- znajomość zasad archiwizacji dokumentów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 24.08.2010r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o terminie postępowania rekrutacyjnego. Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Złożone/nadesłane aplikacje nie będą zwracane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64 .
KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.