Inspektor ds. rozliczeń z pracownikami w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 127850) - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 127850
Data ukazania się ogłoszenia: 01-10-2010
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 03-11-2010
Wybrany kandydat: Urszula Jagodzińska, Wrocław
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie nr: 127850
Data ukazania się ogłoszenia: 1 październik 2010 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. rozliczeń z pracownikami w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie i naliczanie należności z tytułu podróży służbowych krajowych i zagranicznych, przejazdów do szkół, ryczałtu z tytułu przeniesienia służbowego
- sprawdzanie i naliczanie należności z tytułu kosztów stawiennictwa świadka
- sprawdzanie naliczonych należności przysługujących funkcjonariuszom z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby
- sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich zgodności z klasyfikacją budżetową
- rozliczanie jednostek terenowych z wydatków finansowych realizowanych w ramach przyznanej akredytywy budżetowej
- sporządzanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej
- sprawdzanie raportów księgowych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w służbach finansowych
- umiejętność stosowania w praktyce przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów z zakresu rozliczania kosztów podróży służbowych, należności dla świadków
- umiejętność posługiwania się programem finansowo-księgowym oraz bankowości elektronicznej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub przedsiębiorstwie
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 11 październik 2010r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o terminie postępowania rekrutacyjnego. Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Złożone/nadesłane aplikacje nie będą zwracane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64 .
KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.