inspektor ds. naliczania płac i pochodnych w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 129107) - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 129107
Data ukazania się ogłoszenia: 16-11-2010
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 10-12-2010
Wybrany kandydat: Leokadia Greszta, Wrocław
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie nr: 129107
Data ukazania się ogłoszenia: 16 listopada 2010 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. naliczania płac i pochodnych w Wydziale Finansów
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie list uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników oraz świadczeń i pochodnych
- prowadzenie kart uposażeń i wynagrodzeń, w celu prawidłowego naliczania płac
- sporządzanie rocznej rozliczeniowej informacji w zakresie pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych PIT-11 lub PIT-40
- sporządzanie raportu miesięcznego dla osoby ubezpieczonej ZUS RMUA, w celu dostarczenia informacji pracownikowi
- przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników lub instytucji
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych
- przeszkolenie z zakresu przepisów dotyczących obliczania płac
- umiejętność obsługi płacowych programów komputerowych, programu PŁATNIK
- znajomość i umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność komunikowania się
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach płacowo-kadrowych
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 22 listopada 2010r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o terminie postępowania rekrutacyjnego. Aplikacje niekompletne lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Złożone/nadesłane aplikacje nie będą zwracane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64 .
KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.