inspektor ds. dekretowania dowodów księgowych oraz uzgadniania kont kosztów i wydatków w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 133220)-wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr:133220
Data ukazania się ogłoszenia: 30-03-2011
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 12-05-2011
Wybrany kandydat:Agnieszka Zasada, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 133220
Data ukazania się ogłoszenia: 30 marca 2011 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. dekretowania dowodów księgowych oraz uzgadniania kont kosztów i wydatków w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dekretacja operacji finansowych bankowych i kasowych oraz dekretacja list płac
- uzgadniane wysokości kosztów i wydatków budżetowych
- wprowadzanie dowodów księgowych do systemu księgowego KONTO
- sprawdzanie sum kontrolnych z dowodów księgowych z poniesionymi wydatkami w celu ustalenia ich zgodności
- oprawianie dowodów księgowych oraz list płac, w celu zapewnienia właściwego przechowywania dokumentów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy przepisów o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- rzetelność, dokładność, skrupulatność
Wymagania dodatkowe:
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych
- przeszkolenie w zakresie rachunkowości
Wymagana dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 09 kwietnia 2011r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr Sekcja Doboru
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.