starszy inspektor do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń na broń w Wydziale Postępowań Administracyjnych - Ogłoszenie o naborze nr 25708 z dnia 17 kwietnia 2018 r. - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 25708 z dnia 17 kwietnia 2018 r.
DATA OGŁOSZENIA
17 kwietnia 2018
DATA WYNIKU
30 maja 2018
STATUS
koniec naboru
Nazwa stanowiska:
starszy inspektor Nazwa urzędu Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Wyniki naboru:
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
WYBRANE OSOBY:
Małgorzata Rybicka, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 25708 z dnia 17 kwietnia 2018 r.
Oferty do: 24 kwietnia 2018
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Status: Nabór w toku
Dodatkowe:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń na broń w Wydziale Postępowań Administracyjnych
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Wrocław
ADRES URZĘDU:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
- praca w budynku KWP we Wrocławiu w warunkach stresu związanego z obsługą klientów zewnętrznych Policji
- sporadycznie praca w terenie związana z wyjazdami służbowo-szkoleniowymi w związku z realizacją zadania nadzorowania podległych jednostek terenowych Policji w zakresie prowadzonych przez organ współdziałający czynności w sprawach postępowań administracyjnych dotyczących pozwoleń na broń
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych począwszy od pobierania korespondencji aż do wydania decyzji administracyjnej i czynności związanych z jej wydaniem w celu ustawowej realizacji uprawnień stron do posiadania broni
- wprowadzanie danych do systemu komputerowej ewidencji broni i korzystanie z dostępnej bazy informatycznej w celu sprawdzenia danych zawartych w złożonych wnioskach
-wszechstronna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych w sprawach związanych z problematyką broni, zgodnie z posiadanymi kompetencjami w celu zabezpieczenia (deponowania) broni
- kontrolowanie i nadzorowanie podmiotów i instytucji posiadających broń palną w zakresie prawidłowego przechowywania broni i amunicji oraz obrotu bronią i amunicją w celu sprawdzenia prawidłowej realizacji wydanych decyzji administracyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
- prawidłowe i czytelne prowadzenie zapisów, archiwizowania akt i dokumentów zgromadzonych w Zespole pozwoleń na broń. Prowadzenie i sporządzanie statystyki zgodnej z wytycznymi w celu właściwego obiegu dokumentów
- nadzorowanie podległych jednostek terenowych KMP, KPP i KP w celu ujednolicenia i właściwej realizacji prowadzonych przez organ współdziałający czynności związanych z postępowaniami administracyjnymi dotyczących wydania broni
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjnej
- umiejętność planowania i organizowania pracy, komunikatywności, pracy w zespole
- obsługa komputera
- znajomość przepisów i procedur administracyjnych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24 kwietnia 2018 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,6000 (co stanowi kwotę 2 998,15 zł brutto) O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.