Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2018

Starszy referent do spraw: finansowo-rozliczeniowych w Wydziale Teleinformatyki - Ogłoszenie o naborze nr 38304 z dnia 22 listopada 2018 r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 38304 z dnia 22 listopada 2018 r.

 

DATA OGŁOSZENIA

22 listopada 2018

 

DATA WYNIKU

21 grudnia 2018

 

STATUS

 koniec naboru

 

Nazwa stanowiska:

starszy referent

 

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

 

WYBRANE OSOBY:

Monika Brzezicka    Wrocław

 

Treść ogłoszenia:


 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr  38304   z dnia  22  listopada  2018 r.

Oferty do:  04 grudnia  2018      

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe: 

                     

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Starszy referent  do spraw: finansowo-rozliczeniowych w Wydziale Teleinformatyki

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław

 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

 

WARUNKI PRACY

- zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w systemie pracy dziennej wynoszącej osiem godzin, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego

 

ZAKRES ZADAŃ

- przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją i przeprowadzanie postępowań przetargowych dotyczących zakupów sprzętu i usług teleinformatycznych

- wykonywanie czynności związanych z rozliczaniem środków finansowych zgromadzonych w ramach Funduszy Wsparcia Policji

- prowadzenie rejestru wydatków rzeczowych oraz planu postępowań przetargowych w ramach środków finansowych pozostających w dyspozycji Wydziału Teleinformatyki

- nadzorowanie wykonywania i uczestniczenie w odbiorach umów i zamówień teleinformatycznych realizowanych na rzecz jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego

- redagowanie treści umów, zamówień oraz zleceń na zakup usług sprzętu i materiałów teleinformatycznych

- prowadzenie rejestru i przestrzeganie terminów zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania umów i zabezpieczeń z tytułu gwarancji wykonawców

- prowadzenie rejestru potrzeb jednostek Policji woj. dolnośląskiego w zakresie konieczności dokonywania zakupów sprzętu, materiałów i usług teleinformatycznych

- wykonywanie czynności związanych z obsługa platformy zakupowej Open Nexus w zakresie postępowań prowadzonych przez Wydział Teleinformatyki

- sporadycznie wykonywanie czynności z zakresu prowadzenia sekretariatu

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w komórkach finansowych, księgowych lub w administracji publicznej

- wiedza i umiejętności stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

- znajomość  umiejętności stosowania ustawy Prawo telekomunikacyjne

- umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji

- znajomość zasad pracy kancelaryjnej w administracji

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- wykształcenie: wyższe

- umiejętność obsługi programu OFFICE

- wiedza z zakresu fakturowania usług telekomunikacyjnych

- umiejętności sporządzania specyfikacji sprzętu komputerowego z uwzględnieniem przepisów  ustawy Prawo zamówień publicznych

- doświadczenie zawodowe: umiejętności stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko... .(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do:   04 grudnia  2018 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych oraz zgody na ich przetwarzanie  udział kandydata w naborze na w/w stanowisko  nie będzie możliwy, a dokumenty będą zwracane/odsyłane  kandydatowi.

Administratorem danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 55-040 Wrocław. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych. Posiada Pani/Pan  prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez przesłanie stosownej informacji na adres poczty elektronicznej: iod.kwp@wr.policja.gov.pl. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4599 (co stanowi kwotę 2 735,62 zł brutto) 
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.

Metryczka

Data publikacji : 22.11.2018
Data modyfikacji : 21.12.2018
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry