Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2020

starszy inspektor do spraw: administracji i obsługi nieruchomości w Wydziale Inwestycji i Remontów - Ogłoszenie o naborze nr 61236 z dnia 17 lutego 2020r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 61236 z dnia 17 lutego 2020 r.

 

DATA OGŁOSZENIA

17 lutego 2020

 

DATA WYNIKU

26 maja 2020

 

STATUS

 koniec naboru

 

Nazwa stanowiska:

starszy inspektor

 

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Wyniki naboru:

nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

 

Treść ogłoszenia:


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu                                   

Ogłoszenie o naborze nr   61236    z dnia   17 lutego  2020r.

Oferty do:   28  lutego  2020r.

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe: 

                     

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw: administracji i obsługi nieruchomości w Wydziale Inwestycji  i Remontów

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław

 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

 

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu

- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, telefon, faks

- oświetlenie naturalne i sztuczne

- pomieszczenie biurowe na parterze; toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych

 

ZAKRES ZADAŃ

- realizacja dostaw energii cieplnej oraz wody i odprowadzania ścieków w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego.  Sporządzanie i nadzór nad umowami w zakresie energii cieplnej, wody i ścieków. Kontrola racjonalnego zużycia mediów.

- przygotowanie dokumentacji i nadzór w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz obowiązującymi przepisami, w tym sporządzanie wniosków na odstąpienie od stosowania procedury udzielenia zamówienia publicznego dotyczących energii cieplnej oraz wody
i ścieków

- merytoryczna analiza wydatków i dokumentów księgowych, sprawdzanie wydatków pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP
i KMP, CBŚ,BSW

- sporządzanie zestawienia miesięcznych wartości umów dotyczących mediów: energia cieplna, woda
i ścieki. Wyliczanie miesięcznego zapotrzebowania na zobowiązania finansowe w tym zakresie w celu kontroli wykonania zawartych umów i właściwego rozliczenia budżetu

- okresowe uzgadnianie ewidencji wydatków z Wydziałem Finansów KWP oraz sporządzanie wykazów zaangażowania finansowego realizowanych umów zgodnie z wymogami – energia cieplna, woda i ścieki.

- prowadzenie bieżącej kontroli realizacji planów wydatków w zakresie obejmującym koszty dostaw mediów (energia cieplna, woda i ścieki) oraz ich korekt.

- sporządzanie załączników VAT do faktur oraz wystawianie obciążeń kontrahentów w zakresie energii cieplnej, wody i ścieków, czynszów, opłat parkingowych, wspólnot mieszkaniowych, śmieci, podatków.

- weryfikacja dokumentów finansowych w tym wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozliczania nadpłat i niedopłat z bieżących faktur. Przekazywanie danych do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków.

- przygotowywanie informacji niezbędnych do analiz i sprawozdań finansowych w celu zapewnienia rzetelnych danych

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy biurowej

- znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,  kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa lokalowego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi

- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)

- znajomość zagadnień administrowania obiektami

- umiejętność stosowania prawa w praktyce

- zdolność do analitycznego myślenia i redagowania pism

- komunikatywność

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- wykształcenie: wyższe

- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej z uwzględnieniem jednostek budżetowych i służb logistycznych

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

-  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach 

w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko... .(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do:  28 lutego 2020 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,6999 co stanowi kwotę 3 258,61 zł brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.

Legenda:

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,

spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

Metryczka

Data publikacji : 17.02.2020
Data modyfikacji : 26.05.2020
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry