Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2020

starszy inspektor do spraw: doboru do służby w Policji w Wydziale Doboru i Szkolenia - Ogłoszenie o naborze nr 69263 z dnia 28 września 2020r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 69263 z dnia 28 września 2020 r.

DATA OGŁOSZENIA

28 września 2020

DATA WYNIKU

11 grudnia 2020

STATUS

koniec naboru

Nazwa stanowiska:

starszy inspektor

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Jerzy Dominiak Wrocław

Treść ogłoszenia:


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 69263 z dnia 28 września 2020r.

Oferty do: 06 października 2020r.

Wymiar etatu: 1

Stanowiska: 1

Status: Nabór w toku

Dodatkowe:

                   

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw: doboru do służby w Policji w Wydziale Doboru i Szkolenia

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław 54-151, ul. Gen. I.Połbina 1

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

- praca w większości w charakterze biurowym, wykonywana w pomieszczeniach zamkniętych, II piętro, budynek nie posiada infrastruktury dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca przy monitorze komputerowym w wymiarze większym niż połowa dziennego czasu pracy, permanentny kontakt z klientem zewnętrznym

ZAKRES ZADAŃ

- obsługiwanie elektronicznego narzędzia doboru kadr w celu rejestracji kandydatów, wyznaczanie miejsca i terminu etapów postępowania kwalifikacyjnego oraz wprowadzanie wyników tych etapów

- dokonywanie oceny aplikacji personalnych kandydatów do służby w Policji w celu weryfikacji tych aplikacji z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu o doborze do służby w Policji

- przeprowadzanie rozmów wstępnych w ramach prowadzonego postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji w celu poinformowania kandydatów o etapach postępowania kwalifikacyjnego 

- przygotowywanie i wydawanie kandydatom skierowań na etapy postępowania kwalifikacyjnego w celu realizacji procedury kwalifikacyjnej do służby w Policji

- odpowiadanie za dostęp do informacji o zasadach postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji oraz o wynikach poszczególnych etapów w celu sprawnego i terminowego realizowania procedury kwalifikacyjnej

- nawiązywanie kontaktów służbowych z podmiotami zewnętrznymi, współuczestniczącymi w realizacji postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji w celu zapewnienia ciągłości postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok 6 miesięcy (półtora roku) w obszarze rekrutacji lub administracji publicznej

- znajomość przepisów dotyczących postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji

- umiejętności interpersonalne

- komunikatywność

- wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność

- umiejętność pracy w zespole, terminowość, umiejętność pracy własnej, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

- znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

- wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych, administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

-  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach 

w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do:  06 października 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,7751 co stanowi kwotę 3 606,93 zł brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

Legenda:

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,

spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

Zastępstwo

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Metryczka

Data publikacji : 28.09.2020
Data modyfikacji : 11.12.2020
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry