Inspektor do spraw: obsługi finansowej dysponentów funduszu operacyjnego i rozliczeń z pracownikami w Wydziale Finansów - Ogłoszenie o naborze nr 73271/18.01.2021 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 73271 z dnia 18 stycznia 2021 r.
DATA OGŁOSZENIA
18 stycznia 2021
DATA WYNIKU
26 lutego 2021
STATUS
koniec naboru
Nazwa stanowiska:
inspektor
Nazwa urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu:
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Wyniki naboru:
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Urszula Jagodzińska Ligota
Treśc ogłoszenia:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Ogłoszenie o naborze nr 73271/18.01.2021
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:
Inspektor do spraw: obsługi finansowej dysponentów funduszu operacyjnego i rozliczeń z pracownikami w Wydziale Finansów
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: Nabór w toku
Miejsce pracy: ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Ważne do: 28 stycznia 2021
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)
- przyjmowanie od dysponentów II stopnia zgłoszenia zapotrzebowania na wypłatę gotówki z kasy KWP we Wrocławiu, potwierdzanie stanu posiadanych przez dysponenta środków na koncie Funduszu Operacyjnego oraz przedkładanie głównemu Księgowemu do akceptacji upoważnienia do pobrania gotówki celem terminowej realizacji wypłat
- prowadzenie ewidencji wykorzystania Funduszu Operacyjnego i ujmowanie wypłaconych środków ujętych w raporcie kasowym na kartotekach dysponentów I i II stopnia celem prawidłowego ujęcia wydatków w ewidencji Funduszu Operacyjnego
- przyjmowanie meldunków oraz sprawozdań od podległych dysponentów z wykorzystania środków Funduszu Operacyjnego celem dokonania ich weryfikacji pod względem formalno-rachunkowym oraz sporządzenia analizy wykorzystanych środków
- sporządzanie planów finansowych Funduszu Operacyjnego celem zapewnienia niezbędnych środków na realizację zadań
- sprawdzanie i naliczanie należności z tytułu podróży służbowych krajowych i zagranicznych, przejazdów do szkół, ryczałtu z tytułu przeniesienia służbowego, zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy/ pracowników KWP oraz koszty stawiennictwa świadka osób wzywanych przez KWP celem terminowej realizacji wypłat
- sprawdzanie naliczonych przez KMP/KPP należności z tytułu podróży służbowych krajowych i zagranicznych , przejazdów do szkół, ryczałtu z tytułu przeniesienia służbowego, z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy/ pracowników oraz koszty stawiennictwa świadka celem terminowej realizacji wypłat
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego dla przesyłek Tajne/Poufne/Zastrzeżone oraz przygotowywanie dokumentów do przekazania do Archiwum KWP celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- prowadzenie spraw alarmowych Wydziału Finansów celem zapewnienia efektywnego przygotowania wprowadzania wyższych stanów gotowości do działań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą:
(Wymagania niezbędne)
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w służbach finansowych
- znajomość przepisów w sprawie zasad tworzenia i gospodarowania funduszem operacyjnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, rozporządzeń w sprawie kosztów podróży służbowych, należności dla świadków oraz umiejętność ich interpretacji i wykorzystania
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Dostępność:
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświtleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faksu)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje :
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był mniejszy niż 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,7097 co stanowi kwotę 3 277,39 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego)
o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do:
(termin i miejsce składania dokumentów)
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Plac Muzealny od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
Dokumenty należy złożyć do: 28 stycznia 2021 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzane danych osobowych:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane