Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2017

inspektor do spraw: zaopatrzenia materiałowo-technicznego w Wydziale Zaopatrzenia - Ogłoszenie o naborze nr 7045 z dnia 04 stycznia 2017 r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 7045 z dnia 04 stycznia 2017 r.

 

DATA OGŁOSZENIA

04 stycznia 2017

 

DATA WYNIKU

10 lutego 2017

 

STATUS

Koniec naboru

 

Nazwa stanowiska:

inspektor

 

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale

31-33 50-040 Wrocław

 

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

 

WYBRANE OSOBY:

Anna Kościołek, Wrocław

 

 

Treść ogłoszenia:


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr  7045  z dnia 04 stycznia 2017r.

Oferty do: 12 stycznia 2017      

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe: 

                     

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw: zaopatrzenia materiałowo-technicznego w Wydziale Zaopatrzenia

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

 

WARUNKI PRACY

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku

- praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji

- prac pod presją czasu

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu

- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)

- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę

- praca na poziomie III piętra

 

ZAKRES ZADAŃ

 

- prowadzenie komputerowej ewidencji kart indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego policjantów województwa dolnośląskiego, ustalanie potrzeb materiałowych i finansowych w zakresie mundurowego wyposażenia indywidualnego policjantów w celu realizacji zaopatrzenia

- sporządzanie dokumentów obrotu materiałowego dla policjantów województwa dolnośląskiego w zakresie indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego w celu pobrania wyposażenia mundurowego z magazynu KWP

- przygotowywanie i naliczanie równoważnika pieniężnego w zamian za umundurowanie i  czyszczenie wyposażenia specjalnego dla policjantów województwa dolnośląskiego i przekazywanie do Wydziału Finansów w celu wypłaty należności w gotówce. Za powierzone zadanie pracownik ponosi odpowiedzialność materialną

- rozliczanie policjantów jednostek Policji województwa dolnośląskiego zwolnionych ze służby w Policji i przeniesionych na inne stanowisko służbowe z przedmiotów indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego oraz z nienależnych części równoważników pieniężnych w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki wyposażeniem mundurowym       

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

 

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji

- dobra znajomość przepisów mundurowych

- komunikatywność

- znajomość oprogramowania „MANKO”, MS Ofiice (Word, Excel)

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

 

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

 

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do:  12 stycznia 2017 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 356,92 zł brutto  (mnożnik kwoty bazowej 1,2578)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64

Legenda

 

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

  • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
  • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
  • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Zastępstwo

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 10.02.2017
Data modyfikacji : 10.02.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry