Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2024

specjalista do spraw: administrowania i eksploatacji systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i zasilających w Wydziale Teleinformatyki - Ogłoszenie o naborze nr 132457/15.01.2024

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 132457 z dnia 15 stycznia 2024 r.

DATA OGŁOSZENIA

15 stycznia 2024

DATA WYNIKU

01 marca 2024

STATUS

koniec naboru

Nazwa stanowiska:

specjalista

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:

nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

                                                                                                                                                 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Ogłoszenie o naborze nr 132457 / 15.01.2024

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:

specjalista do spraw: administrowania i eksploatacji systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i zasilających w Wydziale Teleinformatyki

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Status: Nabór w toku

Miejsce pracy: Wrocław

Ważne do: 25 stycznia 2024

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

- administruje urządzeniami dolnośląskiej sieci teleinformatycznej OST112 poprzez nadzór nad poprawną pracą, rekonfigurację urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek policji, modernizacje urządzeń sieci i ich konserwacje, w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy sieci, do której dołączone są wszystkie jednostki Policji województwa

- administruje siecią PSTDN województwa dolnośląskiego poprzez diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci

- administruje siecią MAN na terenie miasta Wrocławia i WLAN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci PSTD, Internet oraz telefonii bezprzewodowej

- eksploatuje urządzenia teletransmisyjne wojewódzkiego węzła ogólnopolskiej sieci OST112 poprzez diagnostykę pracy urządzeń i łączy telekomunikacyjnych, konserwacja urządzeń węzła teletransmisyjnego, nadzór nad poprawną pracą podległych węzłów znajdujących się w KMP Legnica, Wałbrzych i Jelenia Góra w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy wojewódzkiego węzła teletransmisyjnego. Współpraca ze służbami technicznymi telekomunikacyjnych operatorów zewnętrznych świadczących usługi w tym zakresie

- obsługuje i eksploatuje urządzenia sieciowe oraz łącza ogólnopolskiej sieci OST112. Utrzymuje, nadzoruje i eksploatuje urządzenia podstawowych łączy optycznych i łączy redundantnych radioliniowych do KMP/KPP i PSP sieci OST112 na terenie województwa dolnośląskiego

- kontrola nad prawidłowym działaniem usług głosowych oraz video w Cisco Unified Call Manager Administration, CISCO Prime Collaboration Provisioning, CISCO Assurance oraz KURMI Unified Provisioning. Nadzór nad sprawnym działaniem systemów telefonii IP we wszystkich jednostkach Policji oraz Straży Pożarnej na terenie województwa dolnośląskiego. Wsparcie i obsługa techniczna videokonferencji organizowanych na potrzeby jednostek KGP, KWP i KPP (Polycom, CISCO CMS, WebSearch)

- koordynuje i nadzoruje prace związane z usuwaniem nieprawidłowości i przerw w pracy łączy dostępowych do sieci Internet na terenie województwa dolnośląskiego, przy wykorzystaniu specjalistycznych analizatorów i urządzeń pomiarowych

- realizuje zadania dotyczące cyberbezpieczeństwa w szczególności bieżące utrzymanie i rozwój własnych istotnych systemów informacyjnych, poszukiwanie znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, zabezpieczenie śladów cyfrowych, rozpoznawanie zagrożeń cyberbezpieczeństwa

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą:

(Wymagania niezbędne)

- wykształcenie: wyższe

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w telekomunikacji lub teleinformatyce

- prawo jazdy kat. B

- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym

- umiejętność pracy w zespole

- wysoka samodzielność przy wykonywaniu zadań

- asertywność oraz umiejętność podejmowania trudnych decyzji pod presją czasu

- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych oraz sytuacjach stresowych dotyczących obsługi systemów i urządzeń IT

- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r.
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie

(wymagania dodatkowe)

- wykształcenie wyższe techniczne profilowane w kierunku telekomunikacja lub informatyka lub inne pokrewne (np. elektronika, elektryka)

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia przy zarządzaniu sieciami teletransmisyjnymi, siłowniami telekomunikacyjnymi

- posiadanie certyfikatów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, umiejętności z zakresu telekomunikacji, informatyki

- posiadanie certyfikatu, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach z zakresu prawa zamówień publicznych

- uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV

- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

- umiejętność konfigurowania urządzeń teletransmisyjnych, poszukiwania znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych. Powyższe potwierdzone dokumentami np. świadectwem pracy, certyfikatem lub innym dokumentem

Dostępność:

- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy:

- zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w zmianowym systemie pracy w trybie 12/24h, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego i pomiarowego. Sporadycznie wysiłek fizyczny związany z instalacją urządzeń w szafach teletransmisyjnych. Sporadyczna praca w terenie w przypadku konieczności pilnego usunięcia awarii, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, w kontaktach ze służbami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych

Dodatkowe informacje :

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,5000 co stanowi kwotę 5 476,12 brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym

- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania certyfikatów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, umiejętności z zakresu telekomunikacji, informatyki

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania

posiadanie certyfikatu, zaświadczenia o ukończonych szkoleniach z zakresu prawa zamówień publicznych

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Aplikuj do:

(termin i miejsce składania dokumentów)

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka  lub  /37t00alni2/SkrytkaESP

  • Dokumenty należy złożyć do: 25 stycznia 2024r.

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Przetwarzane danych osobowych:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Metryczka

Data publikacji : 15.01.2024
Data modyfikacji : 01.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
st. asp. Monika Didyk
Osoba modyfikująca informację:
st. asp. Monika Didyk
do góry