Ogłoszenie o naborze nr 1188 z dnia 05 lipca 2016 r. - inspektor do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Prezydialnego - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 1188 z dnia 05 lipca 2016r.
DATA OGŁOSZENIA
05 lipca 2016
DATA WYNIKU
16 sierpnia 2016
STATUS
Koniec naboru
Nazwa stanowiska:
inspektor
Nazwa urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale
31-33 50-040 Wrocław
Wyniki naboru
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
WYBRANE OSOBY
Ewelina Truchan Wrocław
Treść ogłoszenia:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 1188 z dnia 05 lipca 2016 r.
Oferty do: 15 lipca 2016
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Status: Nabór w toku
Dodatkowe:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Prezydialnego
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Wrocław
ADRES URZĘDU:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- praca siedząca i stojąca
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- wymuszona pozycja ciała
- praca przy monitorze ekranowa powyżej 4 godzin
- obsługa urządzeń biurowych
- budynek przystosowany częściowo dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób z niepełnosprawnością ruchową np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
ZAKRES ZADAŃ
- organizowanie pracy sekretariatu Wydziału Prezydialnego w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi pod względem administracyjno-biurowym i reprezentacyjnym
- przygotowanie, organizowanie i obsługa spotkań z interesantami i gośćmi, w tym również z partnerami zagranicznymi, w celu utrzymania na wysokim poziomie wizerunku organizacji
- kompletowanie i przedkładanie do podpisu Naczelnikowi Wydziału Prezydialnego oraz prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Wydziału oraz dystrybucję korespondencji do innych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- systematyczne wprowadzanie danych do SWOP w zakresie modułu Absencja (RCP)
- redagowanie i opracowywanie pism na polecenie Naczelnika wydziału, w celu zapewnienia właściwego poziomu komunikacji zewnętrznej
- zapewnienie sprawnego działania i funkcjonowania urządzeń biurowych oraz właściwego wyposażenia sekretariatu, w celu utrzymania należytego poziomu komunikacji zewnętrznej
- przekazywanie poleceń, informacji i ustaleń organizacyjnych pracownikom wydziału, w celu wsparcia bieżącej pracy naczelnika wydziału i zapewnienia właściwego obiegu dokumentów, sprawowanie zastępstwa na stanowisku inspektora w sekretariacie Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu oraz jego Zastępców
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy na stanowisku asystentki/sekretarki
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym(A1)
- umiejętność współdziałania i komunikatywność
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
- zdolność koncentracji uwagi, odpowiedzialność i sumienność
- umiejętność ustalania priorytetów
- wysoka kultura osobista, znajomość zasad savoir-vivre
- samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
- dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
- bardzo dobra znajomość struktury organizacyjnej urzędu i specyfiki jego działania
- bardzo dobra znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
- ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi sekretariatu albo komunikacji wewnętrznej
- znajomość języka niemieckiego, francuskiego na poziomie komunikatywnym(A1)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym(A1)
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi sekretariatu albo komunikacji wewnętrznej
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka niemieckiego, francuskiego na poziomie komunikatywnym(A1)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15 lipca 2016 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4000 (co stanowi kwotę 2 623,38 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.