inspektor ds. Policyjnego Rejestru Imprez Masowych – Sztab Policji - Ogłoszenie nr: 166405 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 166405
Data ukazania się ogłoszenia: 29-01-2015
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 20-02-2015
Wybrany kandydat: Jolanta Czekalska, Kątna
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 166405
Data ukazania się ogłoszenia: 29 stycznia 2015r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor ds. Policyjnego Rejestru Imprez Masowych – Sztab Policji
Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizowanie czynności zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania korygowania nieprawidłowości informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących działań Policji związanych z zabezpieczeniem przez jednostki i komórki organizacyjne KWP we Wrocławiu imprez, protestów, innych zdarzeń mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przejazdów ich uczestników
- współpraca z komórkami KWP we Wrocławiu właściwymi w sprawach BHP i medycyny pracy w zakresie terminowego realizowania tych zagadnień w Sztabie Policji KWP we Wrocławiu
- obsługa kancelaryjna Sekcji Operacji Policyjnych i Zarządzania Kryzysowego, w tym prowadzenie spisów archiwizacyjnych w zakresie operacji policyjnych
- opracowywanie tygodniowych informacji o imprezach, protestach i zdarzeniach mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie woj. renie woj.dolnośląskiego th informacji o imprezach, protestach i zdarzeniach mających wpływ na stanm bezpieczeństwa ch w zakresdolnośląskiego – podczas nieobecności osoby realizującej zadnie
- rozliczanie w PRIM operacji i podoperacji na szczeblu wojewódzkim wraz z osobą odpowiedzialną za przygotowanie dokumentacji danego zabezpieczenia
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa – siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- stanowisko wymaga bardzo dobrej komunikatywności, odpowiedzialności oraz znacznej samodzielności i skrupulatności w realizacji zadań
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- obsługa urządzeń biurowych
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu. Stanowisko pracy inspektora ds. PRIM usytuowane jest na II piętrze budynku KWP we Wrocławiu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office
- podstawowa znajomość aktów prawnych w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych, BHP i medycyny pracy
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 09 luty 2015
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
lub składać osobiście w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 342,30 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,250).
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.