Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2019

inspektor do spraw: obsługi sekretariatu Sztabu Policji - Ogłoszenie o naborze nr 52492 z dnia 12 sierpnia 2019r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 52492 z dnia 12 sierpnia 2019 r.

 

DATA OGŁOSZENIA

12 sierpnia 2019

 

DATA WYNIKU

18 września 2019

 

STATUS

 koniec naboru

 

Nazwa stanowiska:

inspektor

 

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Wyniki naboru:

nabór zakończony zatrudnieniem kandydatki/kandydata

Żaneta Momot    Wrocław

 

Treść ogłoszenia:


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr  52492  z dnia  12  sierpnia  2019r.

Oferty do:    23 sierpnia  2019      

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe: 

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw: obsługi sekretariatu Sztabu Policji

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

 

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy wykorzystaniu komputera

- praca wymaga szczególnej koncentracji

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax)

 

ZAKRES ZADAŃ

- wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych, w tym zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu

- przekazywanie funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Sztabu Policji KWP we Wrocławiu nowych przepisów i poleceń w celu zapoznania się i stosowania w służbie/pracy

- prowadzenie ewidencji nadanych upoważnień do systemów teleinformatycznych a w szczególności ewidencji upoważnień dostępu do SWD Policji, KSIP, EMPIZ, DNI, Poczty Lotus oraz administrowanie na poziomie wydziału dziennikiem elektronicznym E-Komenda. Realizowanie zadań związanych z wprowadzeniem danych do SWOP. W zastępstwie – sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne, kontrolne it. Dla policjantów i pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu praz prowadzenie w tym zakresie rejestru

- pobieranie korespondencji z poczty specjalnej, kancelarii ogólnej, kancelarii tajnej, sekretariatów Kierownictwa KWP, dyżurnego KWP oraz SSTiT

- zapewnienie zabezpieczenia materiałowo-technicznego w celu utrzymania ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu

- dbanie o prawidłowe ewidencjonowanie wpisów w EDK. Prowadzenie elektronicznego rejestru rezerwacji zasobów pojazdów służbowych Sztabu Policji. Koordynowanie i rozliczanie delegacji pracowników. Ponadto prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej planowanych videokonferencji w sali sztabowej. Przekazywanie do Wydziału Kontroli KWP we Wrocławiu dokumentacji dot. wypadków funkcjonariuszy/pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu

- zapoznawanie pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu z przepisami ogólnymi i służbowymi zgodnie z poleceniem Naczelnika Sztabu Policji i jego Zastępcy. Realizowanie bieżących czynności z zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących bezpieczeństwa masowych imprez sportowych oraz działań Policji podejmowanych w związku z imprezami masowymi i wystąpieniami społecznymi, w tym bieżące analizowanie zapisów dokonanych w przez jednostki i komórki podległe we Wrocławiu, a także egzekwowanie ich kompletności, poprawności i terminowości wprowadzenia

- realizowanie zadań związanych z archiwizacją spraw ostatecznie załatwionych kierownictwa wydziału i sekretariatu oraz prowadzenie spisów dokumentów przekazanych do archiwum przez komórki wydziału

 

  WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji

- umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office

- kultura osobista

- znajomość zasad savoir vivre

- rzetelność, terminowość

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy

- przeszkolenie w zakresie aplikacji KSIP i PRIM

- ukończony kurs lub szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko..................................(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia BHP i medycyny pracy

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie aplikacji KSIP i PRIM

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonego kursu lub szkolenia z zakresu obsługi sekretariatu

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do:  23 sierpnia 2019 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych oraz zgody na ich przetwarzanie  udział kandydata w naborze na w/w stanowisko  nie będzie możliwy, a dokumenty będą zwracane/odsyłane  kandydatowi. Administratorem danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 55-040 Wrocław. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych. Posiada Pani/Pan  prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez przesłanie stosownej informacji na adres poczty elektronicznej: iod.kwp@wr.policja.gov.pl. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.

Podstawa prawna:

pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,8466 (co stanowi kwotę 3 539,82 zł brutto) 
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.

Legenda:

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,

spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

Metryczka

Data publikacji : 12.08.2019
Data modyfikacji : 18.09.2019
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry