Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2024

starszy inspektor do spraw: administrowania i eksploatacji systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i zasilających w Wydziale Teleinformatyki - Ogłoszenie o naborze nr 132463/15.01.2024

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 132463 z dnia 15 stycznia 2024r.

DATA OGŁOSZENIA

15 stycznia 2024

DATA WYNIKU

01 marca 2024

STATUS

koniec naboru

Nazwa stanowiska:

starszy inspektor

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Grzegorz Borawski Oława

                                                                                                                                                   

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Ogłoszenie o naborze nr 132463 / 15.01.2024

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:

starszy inspektor do spraw: administrowania i eksploatacji systemów teletransmisyjnych, telekomutacyjnych i zasilających w Wydziale Teleinformatyki

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 

 

Liczba stanowisk: 1

 

Wymiar etatu: 1

 

Status: Nabór w toku

 

Miejsce pracy: Wrocław

 

Ważne do: 25 stycznia 2024

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

 

- administruje urządzeniami dolnośląskiej sieci teleinformatycznej OST112 poprzez nadzór nad poprawną pracą, rekonfigurację urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, modernizacje urządzeń sieci i ich konserwacje, w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy sieci, do której dołączone są wszystkie jednostki Policji województwa

- administruje siecią PSTDN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci

- administruje siecią MAN na terenie miasta Wrocławia i WLAN województwa dolnośląskiego poprzez: diagnostykę pracy, zmianę konfiguracji urządzeń zgodnie z potrzebami jednostek Policji, konserwację urządzeń w celu zapewnienia dostępu jednostek do zasobów sieci PSTD, Internet oraz telefonii bezprzewodowej

- eksploatuje urządzenia teletransmisyjne wojewódzkiego węzła ogólnopolskiej sieci OST112 poprzez diagnostykę pracy urządzeń i łączy telekomunikacyjnych, konserwacja urządzeń węzła teletransmisyjnego, nadzór nad poprawną pracą podległych węzłów znajdujących się w KMP Legnica, Wałbrzych i Jelenia Góra w celu zapewnienia nieprzerwanej pracy wojewódzkiego węzła teletransmisyjnego. Współpraca ze służbami technicznymi telekomunikacyjnych operatorów zewnętrznych świadczących usługi w tym zakresie

- obsługuje i eksploatuje urządzeń sieciowych oraz łączy ogólnopolskiej sieci OST112. Utrzymanie, nadzór i eksploatacja urządzeń podstawowych łączy optycznych i łączy redundantnych radioliniowych do KMP/KPP i PSP sieci OST112 na terenie województwa dolnośląskiego

- kontrola nad prawidłowym działaniem usług głosowych oraz video w Cisco Unified Call Manager Administration, CISCO Prime Collaboration Provisioning, CISCO Assurance oraz KURMI Unified Provisioning

- nadzoruje prace związane z usuwaniem nieprawidłowości i przerw w pracy łączy dostępowych do sieci Internet na terenie województwa dolnośląskiego, przy wykorzystaniu specjalistycznych analizatorów i urządzeń pomiarowych

- realizuje zadania dotyczące cyberbezpieczeństwa w szczególności bieżące utrzymanie i rozwój własnych istotnych systemów informacyjnych, poszukiwanie znanych podatności sprzętu
i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa, zabezpieczenie śladów cyfrowych, rozpoznawanie zagrożeń cyberbezpieczeństwa

 

Kogo poszukujemy

 

Potrzebne ci będą:

(Wymagania niezbędne)

 

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia w telekomunikacji lub teleinformatyce

- prawo jazdy kat. B

- znajomość języka angielskiego

- umiejętność pracy w zespole

- samodzielność przy wykonywaniu zadań

- asertywność oraz umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach nieprzewidzianych oraz sytuacjach stresowych

- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r.
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie

(wymagania dodatkowe)

 

- wykształcenie średnie profilowane w kierunku telekomunikacja lub informatyka

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lat doświadczenia przy zarządzaniu sieciami teletransmisyjnymi, siłowniami telekomunikacyjnymi

- przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych

- uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV

- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej

- znajomość konfigurowania urządzeń teletransmisyjnych

- umiejętność poszukiwania znanych podatności sprzętu i oprogramowania w nadzorowanych systemach teleinformatycznych, wstępna obsługa incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa

- znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, powyższe potwierdzone na podstawie certyfikatów, świadectw pracy lub innych dokumentów

Dostępność:

- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Warunki pracy:

- zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w zmianowym systemie pracy w trybie 12/24h, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego i pomiarowego. Sporadycznie wysiłek fizyczny związany z instalacją urządzeń w szafach teletransmisyjnych. Sporadyczna praca w terenie w przypadku konieczności pilnego usunięcia awarii, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, w kontaktach ze służbami technicznymi operatorów telekomunikacyjnych

Dodatkowe informacje :

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,1000 co stanowi kwotę 4 599,94 brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego

- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

 

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień SEP do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym odczytywanie dokumentacji technicznej

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Aplikuj do:

(termin i miejsce składania dokumentów)

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka  lub  /37t00alni2/SkrytkaESP

 

  • Dokumenty należy złożyć do: 25 stycznia 2024r.

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Przetwarzane danych osobowych:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Metryczka

Data publikacji : 15.01.2024
Data modyfikacji : 01.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
st. asp. Monika Didyk
Osoba modyfikująca informację:
st. asp. Monika Didyk
do góry