starszy specjalista do spraw: ewidencji księgowej i sprawozdawczości budżetowej w Wydziale Finansów - Ogłoszenie o naborze nr 132518/16.01.2024 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 132518 z dnia 16 stycznia 2024 r.
DATA OGŁOSZENIA
16 stycznia 2024
DATA WYNIKU
21 lutego 2024
STATUS
koniec naboru
Nazwa stanowiska
starszy specjalista
Nazwa urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu:
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Wyniki naboru:
nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Ogłoszenie o naborze nr 132518 / 16.01.2024
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:
starszy specjalista do spraw: ewidencji księgowej i sprawozdawczości budżetowej
w Wydziale Finansów
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: Nabór w toku
Miejsce pracy: Wrocław
Ważne do: 16 stycznia 2024
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)
- sprawdza poprawność zapisów w ewidencji księgowej wydatków budżetowych, zaangażowania i zobowiązań w celu sporządzenia prawidłowych i rzetelnych sprawozdań budżetowych
- sporządza sprawozdania mie3sięcznie i roczne RB-28 z wykonania planu wydatków budżetu państwa w celu przedstawienia rzetelnej informacji o sytuacji finansowej jednostki
- sprawdza poprawność sporządzani miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań RB-28 Programy i RB-28 UE oraz pozostałych informacji przesyłanych do KGP w Warszawie z budżetu środków europejskich w celu przedstawienia informacji o realizacji środków unijnych
- sporządza sprawozdanie kwartalne RB-70 i informację Wzór-21 o zatrudnieniu wynagrodzeniach w celu przedstawienia rzetelnej informacji o sytuacji jednostki w w/w zakresie
- sporządza kwartalne informacje przesyłane do KGP w Warszawie w celu uzupełnienia danych zawartych w sprawozdaniach budżetowych
- sporządza roczne sprawozdania finansowe w celu przedstawienia pełnej informacji o sytuacji jednostki
- sprawdza poprawność przesyłanych rozliczeń przeprowadzanych inwentaryzacji majątku jednostki oraz ujmuje je w ewidencji księgowej w celu sprawdzenia zgodnie z ustawa o rachunkowości majątku jednostki
- przygotowuje dokumenty księgowe do przekazania do Archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą:
(Wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
- biegła znajomość klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r.
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie
(wymagania dodatkowe)
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w księgowości w administracji publicznej
Dostępność:
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Dodatkowe informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,5541 co stanowi kwotę 5 594,63 brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do:
(termin i miejsce składania dokumentów)
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka lub /37t00alni2/SkrytkaESP
• Dokumenty należy złożyć do: 26 stycznia 2024r.
• Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzane danych osobowych:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane