Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2024

specjalista do spraw: administracyjnej obsługi Wydziału Ruchu Drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego - Ogłoszenie o naborze nr 141095/05.08.2024 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 141095 z dnia 05 sierpnia 2024 r.

DATA OGŁOSZENIA
05 sierpnia 2024

DATA WYNIKU
01 października 2024

STATUS
koniec naboru

Nazwa stanowiska:
specjalista

Nazwa urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Monika Matławska Oława


Treść ogłoszenia:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Ogłoszenie o naborze nr 141095/05.08.2024    

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:

specjalista do spraw: administracyjnej obsługi Wydziału Ruchu Drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego

Umowa o pracę na czas zastępstwa

Piktogram  oznaczający ofertę pracy na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Piktogram  oznaczający pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1        

Wymiar etatu: 1      

Status: Nabór w toku                           

Miejsce pracy: Wrocław

Ważne do:  23 sierpnia 2024     
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

- pełni funkcję lokalnego administratora merytorycznego systemów: KSIP, SRP, CEWiUP, KSI, SEWIK, SWD, SESPol w WRD KWP we Wrocławiu
- wprowadza i modyfikuje zagadnienia w SWOP z zakresu moduł kadrowy – Absencja oraz Medycyna Pracy
- wystawia wnioski o uprawnienia informatyczne (dot. KSI, KSIP, SEWIK, SWOP, SESPol, MCM, SEPP, E-komenda, przydzielanie identyfikatora SKD) oraz upoważnień do SIS dla pracowników Wydziału
- współuczestniczy w realizacji zagadnień profilaktycznych WRD KWP we Wrocławiu

- realizuje zagadnienia z zakresu BHP, medycyny pracy oraz ryzyka zawodowego policjantów i pracowników
- prowadzi ewidencję pieczęci, stempli i referentek
- archiwizuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami
- wykonuje prace kancelaryjno-biurowe, zastępuje pracownika sekretariatu Wydziału
Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą:
(Wymagania niezbędne)

- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy biurowej w administracji publicznej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r.
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie
(wymagania dodatkowe)
- przeszkolenie w zakresie wprowadzania danych i obsługi systemów
- znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym i aktów wykonawczych
- obsługa policyjnych systemów informatycznych
- umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość środowiska Windows
- umiejętność redagowania pism
 - umiejętności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B

Dostępność:
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy:
- stanowisko biurowe mieszczące się w sekretariacie WRD KWP we Wrocławiu, oświetlenie naturalne i sztuczne, toaleta na tym samym poziomie
- obsługa komputera, telefonu, faksu, skanera, wykonywanie czynności biurowych, praca głównie w pozycji siedzącej
- brak toalety przystosowanej dla osoby niepełnosprawnej, brak windy, brak podjazdu

Dodatkowe informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,1347 co stanowi kwotę 5 611,14 zł brutto, plus  dodatek
z tytułu wysługi lat.
Zastępstwo obejmować ma okres od 04.09.2024r. do 04.09.2025r.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)

- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do:
(termin i miejsce składania dokumentów)
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka   lub   /37t00alni2/SkrytkaESP
•    Dokumenty należy złożyć do: 23 sierpnia 2024
•    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzane danych osobowych:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Metryczka

Data publikacji : 05.08.2024
Data modyfikacji : 01.10.2024
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry