starszy specjalista ds. inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów - Ogłoszenie nr: 177109 - wynik naboru
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 177109
Data ukazania się ogłoszenia: 26-01-2016
Na stanowisko: starszy specjalista
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Status: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Wyniki naboru (osoby):
Data publikacji wyniku: 17-03-2016
Wybrany kandydat: Ryszard Stempniak, Wrocław
Treść ogłoszenia:
Ogłoszenie nr: 177109
Data ukazania się ogłoszenia: 26 styczeń 2016 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista ds. inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 0,5
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław i teren woj.dolnośląskiego
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawowanie nadzoru nad przydzielonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w zakresie planowania, rozliczeń i sprawozdawczości
- przygotowywanie dokumentacji wstępnej inwestycji i remontów, programy funkcjonalno-użytkowe, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje i inne niezbędne do zaplanowania i wdrożenia danego zadania
- uzgadnianie wstępnych warunków umów i przygotowywanie umów dotyczących dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów
- uczestniczenie w pracach związanych z udziałem w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie urzędu, praca w terenie (plac budowy)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, fax, aparat fotograficzny, dalmierz laserowy itp.
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe profilowane- profil budowlany lub pokrewny
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu i realizacji robót budowlanych
pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia budowlane lub w trakcie procedury uzyskiwania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
- znajomość przepisów ustaw Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane lub uzyskiwanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje itp.
Termin składania dokumentów: 08 luty 2016
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
lub składać osobiście - za potwierdzeniem odbioru - w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00
Inne informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 220, 50 zł (mnożnik kwoty bazowej 1,185).
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.